Overslaan en naar de inhoud gaan

Advertising For People Who Don't Like Advertising

KesselsKramer brengt eind mei het boek Advertising For People Who Don't Like Advertising uit. Het boek onderzoekt of er nog een terrein…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat daarmee ook over KesselsKramer zelf als reclamebureau dat zijn twijfels heeft bij de meeste reclame, een scepsis die leidde tot een reclamestijl die menselijk en waarachtig wil zijn. Wat soms lukt en soms niet, zeggen ze er eerlijk bij.
In het boek staan ook interviews met reclame grootheden als Steve Henry, Stefan Sagemeister en Alex Bogusky maar ook met Hans Aarsman.

related partner content for mobile comes here

Het door Laurence King Publishers in Londen uitgegeven boek wordt eerst in Londen gepresenteerd en daarna op 31 mei in Hotel V in Amsterdam in samenwerking met American Book Center, met een korte lezing en een discussie.

Er is ook een blog: . De blog kondigt interviews en bijdragen aan van bekende en minder bekende reclamemensen, kunstenaars, fotografen en de regering van Bhutan. Coming right up: 'Wisdom and insight from D&AD's Tim O'Kennedy, including his thoughts on the White Pencil, an award encouraging creatives to use their powers for the greater good'. Nog een mooie belofte van de blog: 'And we share our own meandering, occasionally useful tips on how to make communications that won't have Occupy Wall Street staging a special protest in your yard.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in