Advertising For People Who Don't Like Advertising


Het boek gaat daarmee ook over KesselsKramer zelf als reclamebureau dat zijn twijfels heeft bij de meeste reclame, een scepsis die leidde tot een reclamestijl die menselijk en waarachtig wil zijn. Wat soms lukt en soms niet, zeggen ze er eerlijk bij.
In het boek staan ook interviews met reclame grootheden als Steve Henry, Stefan Sagemeister en Alex Bogusky maar ook met Hans Aarsman.
Het door Laurence King Publishers in Londen uitgegeven boek wordt eerst in Londen gepresenteerd en daarna op 31 mei in Hotel V in Amsterdam in samenwerking met American Book Center, met een korte lezing en een discussie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr is ook een blog: www.dontlikeadvertising.com. De blog kondigt interviews en bijdragen aan van bekende en minder bekende reclamemensen, kunstenaars, fotografen en de regering van Bhutan. Coming right up: 'Wisdom and insight from D&AD's Tim O'Kennedy, including his thoughts on the White Pencil, an award encouraging creatives to use their powers for the greater good'. Nog een mooie belofte van de blog: 'And we share our own meandering, occasionally useful tips on how to make communications that won't have Occupy Wall Street staging a special protest in your yard.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid