Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina serveert dagelijks de Vifit Daily Deal

Sinds enkele jaren check ik elke ochtend even de dagaanbiedingen van oa iBood, 1DayFly en Groupon via mn mobiel tijdens het ontbijt. Sinds…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

.

related partner content for mobile comes here

De zuivelproducent probeert op deze wijze extra waarde te creeeren voor haar drinkyogurtmerk. Van belang is uiteraard dat deze dagaanbiedingen ook daadwerkelijk uniek zijn. Ik heb het gechecked door dagaanbieding (een horloge) naast websites als beslist.nl neer te leggen en ben positief verrast. Het is inderdaad een goede aanbieding.

Naast de dagaanbieding kun je ook mee doen aan diverse acties en prijzen winnen zoals een iPad 3 en een wintersportvakantie. Via de app wordt je echter alleen doorverwezen: "Ga naar facebook.com/campinavifit" en da's niet heel sterk. Waarom kan ik niet via deze app direct meedoen?

Het idee van dit concept spreekt mij wel aan: 'extra waarde creeeren voor deze drinkyogurt en daarnaast Vifit gebruikers onderhouden met een verassende dagaanbieding en kans op prijzen' Het doet me denken de onderhoudende verpakkingen van Kellog's en Venz toen ik nog jong was.

;" title="MobileMarketingNl#5733691609317590498&;">

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in