FrieslandCampina serveert dagelijks de Vifit Daily Deal


.
De zuivelproducent probeert op deze wijze extra waarde te creeeren voor haar drinkyogurtmerk. Van belang is uiteraard dat deze dagaanbiedingen ook daadwerkelijk uniek zijn. Ik heb het gechecked door dagaanbieding (een horloge) naast websites als beslist.nl neer te leggen en ben positief verrast. Het is inderdaad een goede aanbieding.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast de dagaanbieding kun je ook mee doen aan diverse acties en prijzen winnen zoals een iPad 3 en een wintersportvakantie. Via de app wordt je echter alleen doorverwezen: "Ga naar facebook.com/campinavifit" en da's niet heel sterk. Waarom kan ik niet via deze app direct meedoen?
Het idee van dit concept spreekt mij wel aan: 'extra waarde creeeren voor deze drinkyogurt en daarnaast Vifit gebruikers onderhouden met een verassende dagaanbieding en kans op prijzen' Het doet me denken de onderhoudende verpakkingen van Kellog's en Venz toen ik nog jong was.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid