Advertentie Honig WK-shirt
Paul Wagemaker en Arnout Robbe van Roorda Reclamebureau ontwierpen de dagbladadvertentie in het kader van de ADCN/Cebuco workshop eerder dit jaar. Doelstelling van de advertentie voor Honig is om bekendheid te creëren voor de WK actie en mensen te activeren om te gaan sparen voor een Oranjeshirt
met eigen naam.
De dagbladen bieden Honig met de workshop, waarbij de advertentie ook echt geplaatst wordt, een kans om kennis te maken met het medium. Behalve de dagbladadvertenties wordt de actie ondersteund met een tv commercial (5 seconden tag-on), een radiospot en POS materiaal. Cebuco voert een effect onderzoek uit, daarnaast is het resultaat van de inzet van de dagbladen goed te bepalen aan de hand van het aantal bonnen dat wordt teruggestuurd.
Victor Neyndorff, marketing manager a.i. bij Honig: ‘Dagbladadvertenties kunnen enorm effectief zijn, zeker als ze inspelen op de actualiteit. De Honing WK oranje shirts promotie zorgt nu al voor erg veel respons. Ik verwacht dat deze dagblad advertentie voor een grote extra impuls zal zorgen. Bovendien ondersteunen we hiermee het merk op een onderscheidende manier.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid