Overslaan en naar de inhoud gaan

Advertentie Honig WK-shirt

'Het Honig WK-shirt kun je niet missen' is het thema van de advertentie voor Honig die vandaag in de Nederlandse dagbladen staat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Wagemaker en Arnout Robbe van Roorda Reclamebureau ontwierpen de dagbladadvertentie in het kader van de ADCN/Cebuco workshop eerder dit jaar. Doelstelling van de advertentie voor Honig is om bekendheid te creëren voor de WK actie en mensen te activeren om te gaan sparen voor een Oranjeshirt
met eigen naam.
De dagbladen bieden Honig met de workshop, waarbij de advertentie ook echt geplaatst wordt, een kans om kennis te maken met het medium. Behalve de dagbladadvertenties wordt de actie ondersteund met een tv commercial (5 seconden tag-on), een radiospot en POS materiaal. Cebuco voert een effect onderzoek uit, daarnaast is het resultaat van de inzet van de dagbladen goed te bepalen aan de hand van het aantal bonnen dat wordt teruggestuurd.

related partner content for mobile comes here

Victor Neyndorff, marketing manager a.i. bij Honig: ‘Dagbladadvertenties kunnen enorm effectief zijn, zeker als ze inspelen op de actualiteit. De Honing WK oranje shirts promotie zorgt nu al voor erg veel respons. Ik verwacht dat deze dagblad advertentie voor een grote extra impuls zal zorgen. Bovendien ondersteunen we hiermee het merk op een onderscheidende manier.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in