Overslaan en naar de inhoud gaan

86-jarige Madonna Buder speelt hoofdrol in nieuwe Nike Unlimited-commercial

Geen olympische atleet, maar een uiterst sportieve non steelt de show in de nieuwe commercial van Nike.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na de en de die Team USA haalde, komt Nike met een nieuwe Unlimited-hoofdrolspeler. Met Madonna Buder wil Nike laten zien dat leeftijd geen beperking hoeft te zien. Buder is een 86-jarige non die nog steeds deelneemt aan triatlons. In de video ‘Unlimited Youth’ is te zien hoe de non traint, zodat ze kan deelnemen aan de Ironman-triatlon.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Buder, bijgenaamd ‘The Iron Nun’, werd de oudste vrouw ooit die een Ironman-triatlon met succes volbracht. Op 82-jarige leeftijd pakte ze het wereldrecord van oudste Ironman-deelnemer ooit. Wieden & Kennedy Portland is verantwoordelijk voor de commercial, Max Malkin van Prettybird mocht de video regisseren. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in