Met een nieuw gezicht en meer inhoud reikt Viva jonge vrouwen, 'die het maximale uit hun leven willen halen, ideeën aan om hun leven, relatie, werk en huis te verbeteren of te veranderen', aldus het persbericht.
Viva kijgt een nieuw logo, verbeterde indeling en een leesbare lay-out (!). Daarnaast zijn ook opzet en inhoud onder handen genomen.
De vernieuwde Viva kent elf nieuwe rubrieken, waaronder Man over vrouw, het Viva-interview en een column van Anouk uit Amerika. Favoriete rubrieken als Anybody, Floor Faber en Man in Bed blijven bestaan en kregen alleen een facelift.
Wat Viva anders maakt dan alle andere bladen?
De redactie: "Viva is vrolijk, maar gaat ook nog ergens over. Naast de bekende pijlers als emotie, relaties, sex en schoonheid besteedt de redactie meer aandacht aan psyche, werk en reizen.'
De nieuwe Viva krijgt ook een campagne in print, op radio, online en buitenreclame. Op maandag 29 mei ligt het vernieuwde nummer in de winkel.
Dan kan ook op de site een digitale versie bekeken worden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!