IPG Mediabrands heeft Onno Seelen benoemd tot Chief Operating Officer (COO) IPG Mediabrands in Nederland. Seelen wordt met deze stap eindverantwoordelijk voor alle operationele en commerciële zaken van de groep. Met een brede kijk over alle kernactiviteiten heen, moet hij verder bijdragen aan de groeistrategie van de groep. Hij komt daarmee in het directieteam dat verder bestaat uit Diederik Breijer (CEO) en Olaf Bal (CFO).
Seelen was Chief Commercial Officer en leidde inkooptak MAGNA.
Aschwin de Bruijn schuift per 1 juli door naar de functie van managing director van MAGNA. De Bruijn krijgt er de dagelijkse leiding.
De afgelopen jaren was hij al nauw betrokken bij de ontwikkeling van MAGNA. In zijn nieuwe rol blijft hij aan Seelen rapporteren.
Diederik Breijer (CEO IPG Mediabrands Benelux): 'We zien vele verschillende commerciële onderwerpen en beslissingen binnen onze groep groeien, ook aan complexiteit, en ze gaan bijna altijd in combinatie met operationele veranderingen, -samenwerkingen of -impact. Veel is gedreven door data, technologie en bijvoorbeeld onze eigen automatisering, maar ook commerciële veranderingen, belangen en deals zijn vaak leidend in deze bewegingen. De wereld is volop in beweging en wij ook. Vandaar dat wij op dergelijke complexe vraagstukken en keuzes meer focus willen aanbrengen en dit willen borgen in onze directie.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!