Premium

Online retail binnen 5 jaar bijna net zo groot als offline in India

E-commerce zal stijgen naar 11 procent, fysieke retail daalt naar 13 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit blijkt uit onderzoek een Indiaas consultancybureau Knight Frank India en een lobbygroep genaamd Retailers Association of India.

Het aandeel van online retail is in India nu nog 2 procent, maar zal naar verwachting de komende vijf jaar met 9 procent stijgen.

Offline retail is nu nog 17 procent, maar zal in die periode vier procent verliezen.

Alle merken in India, niet alleen Nike, Mango, Puma, maar ook Indiaase retailketens en warenhuizen zijn online aanwezig.

Voor modemerken geldt nu dat zo&;n 10-15 procent van de verkoop via online gaat. 

Bron:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie