Overslaan en naar de inhoud gaan

Online gokmarkt gaat open. Dit is wat adverteerders wel en niet mogen

Openen markt zorgt voor een forse instroom van nieuwe adverteerders, met gevaar voor overkill. 'Media-industrie moet zelf afremmen.'
Leovegas
Commercial van aanbieder LeoVegas, die ook de Nederlandse markt betreedt
Leovegas
Commercial van aanbieder LeoVegas, die ook de Nederlandse markt betreedt

De online kansspelmarkt gaat per 1 oktober open en dat zorgt voor een forse instroom van nieuwe adverteerders. Voor hen gelden strenge eisen. De gokmerken gaan ook zorgen voor een extra boost van de reclamemarkt, maar er is ook kans op overkill.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans Breuker

En online? Wat mag er online?

Maarten Hafkamp

Voor online heeft de Kansspelautoriteit slechts een zinnetje: 'U mag geen reclame maken in games of op websites of applicaties waar games worden aangeboden.'

Ha Quy Doan

En online? Wat mag er online?

Ha Quy Doan

German football betting
https://topbet.vn/soi-keo-bong-da/keo-bong-da-duc/

Ha Quy Doan

refer to more lottery experience
https://tintucthethao247.com/lo-de-hom-nay-danh-con-gi-dep-nhat-kinh-nghiem-lo-chac-an/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in