Eind 2017 nam Talpa Network e-commercebedrijf Emesa over, het netwerk van onder andere merken VakantieVeilingen en ActievandeDag. In juni 2018 behalen Talpa Network, Talpa Radio en Talpa TV merken gezamenlijk een online bereik van 34,9 procent. Dat blijkt uit GfK DAM (5,05 miljoen personen van 13 jaar en ouder).
Lucky
GfK DAM zegt in een analyse dat onder Talpa Network ook LUCKY13 (zie afbeelding bovenaan) valt, de nieuwe live mobiele gameshow via app-deelname waarmee begin juni is gestart. ‘Van het totale online publiek komt zes procent zowel in contact met Talpa Network als Talpa Radio- en tv-merken. Opvallend is dat het merendeel van het online publiek juist bereikt wordt door de radio- en televisiemerken, die nog eens 17 procent toegevoegd bereik behalen voor Talpa.’
Televisietak
Onder 13-34 jarigen is het gecombineerd bereik van Talpa volgens de analyse van GfK DAM met 42 procent relatief het hoogst. ‘Talpa Radio merken worden bereikt door relatief veel mannen, waar vrouwen juist meer Talpa Network en TV merken bezoeken. 538 behaalt het hoogste online bereik van de radiozenders, SBS6 doet dit voor de televisietak.’
Klik hier voor de Top 50 Gemiddeld Maandbereik Alle Online Platformen Juni 2018
Bron: Online bereikcijfers GfK DAM juni 2018
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!