Ocean Outdoor wint tender voor DOOH in Stadshart Amstelveen

Vanaf maart 2025 komen er in het winkelgebied zeven groot formaat digitale schermen en zestien digitale totems.

Ocean Outdoor heeft de tender voor de exploitatie van digitale out-of-home media in Stadshart Amstelveen gewonnen. Vanaf maart 2025 komen er in het winkelgebied zeven groot formaat digitale schermen en zestien digitale totems.

Ocean intensiveert daarmee de samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield Nederland, die in 2019 begon met de exploitatie van de digitale propositie in Westfield Mall of The Netherlands in Leidschendam. De huidige uitbreiding past binnen de strategie om hoogwaardige, digitale buitenreclame te bieden in omgevingen die mensen aantrekken.

Stadshart Amstelveen herontwikkeld

Stadshart Amstelveen is recent begonnen met een herontwikkeling. In fases wordt het winkelgebied gerenoveerd en uitgebreid, terwijl gelijktijdig de publieke ruimten groener en aantrekkelijker worden gemaakt. Deze ontwikkelingen moeten samen met het plaatsen van de schermen van Ocean Outdoor zorgen voor een verrijking van de winkelervaring van de consument. 

Xavier Tilman, ceo Ocean Outdoor: ‘Ons doel is om van Stadshart Amstelveen een toonaangevende locatie te maken binnen out-of-home. Met deze digitale transformatie bieden we adverteerders een platform om zowel lokaal als nationaal hun doelgroepen te bereiken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie