Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Media wordt Mediahuis NRC

De naamswijziging van NRC Media in Mediahuis NRC heeft volgens de directie geen invloed op het beleid of op de relatie met Mediahuis.
NRC
NRC

NRC Media gaat verder onder de naam Mediahuis NRC. NRC is sinds 2015 onderdeel van het Belgische Mediahuis, dat door internationale acquisities een Europese speler is geworden. De naamswijziging heeft als doel om voortaan duidelijker te communiceren dat NRC Media onderdeel is van Mediahuis, vooral ook voor officiële documentatie zoals offertes en facturen.

related partner content for mobile comes here

De naamswijziging heeft volgens de directie geen invloed op het beleid van NRC Media of op de relatie met Mediahuis Nederland. 'De merken bepalen in volledige vrijheid hun redactionele en commerciële beleid. Die keuzevrijheid komt zowel de journalistiek als de verdienmodellen ten goede.'

Volgens commercieel directeur Madelon Fortuin zijn de podcasts van NRC hier een voorbeeld van. 'Podcasting sluit naadloos aan bij de redactionele formule van NRC, die gestoeld is op diepgravende onderzoeks- en uitzoekjournalistiek en nadrukkelijk niet achter het snelle citaat aanjaagt.'  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in