Overslaan en naar de inhoud gaan

Joost Verhoeven (Swocc): ‘Reduceer medewerker niet tot doorgever van merkboodschap’

Swocc-publicatie #86 Medewerkers als Merkdragers legt onder meer uit hoe merkbetrokkenheid medewerkers motiveert.
Joost Verhoeven
Joost Verhoeven
© Swocc
Joost Verhoeven
Joost Verhoeven
© Swocc

Medewerkers die het merk volledig doorvoelen, doorleven en uitdragen naar buiten, het is de droom van iedere marketeer. En ondanks het feit dat medewerkers vaak in verregaande mate bepalend zijn voor de perceptie van merken, is de aandacht voor dit aspect beperkt. Maar daar brengt Joost Verhoeven, assistant professor aan Tilburg University én sinds september van dit jaar voorzitter van Swocc, verandering in. Hij schreef Swocc-publicatie #86 Medewerkers als Merkdragers, dat hij op 15 december lanceerde op het gelijknamige Swocc-evenement.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in