Nieuwe lokale online mediaspecialist ToLocal wil geld ophalen middels crowdfundingcampagne

Oprichters Joost Merks en Frank-Paul ter Berg willen 175 duizend euro ophalen om versneld uit te breiden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ToLocal presenteert zichzelf als een nieuw online medianetwerk dat landelijke adverteerders koppelt aan lokale online media. Het bedrijf is een crowdfundcampagne gestart; via willen oprichters Joost Merks en Frank-Paul ter Berg 175 duizend euro ophalen om hun activiteiten versneld uit te breiden en &;zo optimaal te kunnen inspelen op de uitzonderlijke groeikansen voor online, lokaal adverteren&;.
 

is het zusterbedrijf van , dat in 2010 werd opgericht door Joost Merks. Merks: &;To20 is momenteel marktleider is in de Benelux voor de online advertentiemarkt gericht op kids en jongeren. Met behulp van dezelfde technologie ontsluit ToLocal de lokale, online advertentiemarkt voor landelijke adverteerders.&;

Zijn partner, Frank-Paul ter Berg: &;De nieuwe trend is "lokaal" en "hyperlokaal". De consument wil weten wat er in zijn straat, wijk of gemeente gebeurt en de lokale uitgever speelt hier - naast sociale media - een grote rol in. Landelijke adverteerders willen natuurlijk inspelen op deze ontwikkeling en de consument binden door hun lokale betrokkenheid online te tonen. Samen met de lokale uitgever zorgen wij ervoor dat de adverteerder de consument online, lokaal kan aanspreken. Exact op de plekken waar de adverteerder dat wil.&;

Merks en Ter Berg willen voor ToLocal 175 duizend euro ophalen in de vorm van een driejarige lening. Merks: &;Dit geld wordt primair besteed aan investeringen in technologie en het aantrekken van specialisten om de groeikansen voor ToLocal optimaal te kunnen benutten.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie