Van de Weg (foto, midden): 'Pr-bureaus zijn er genoeg en digitale en online pr-bureaus inmiddels ook. Op de een of andere manier behandelen ze elkaars expertise echter als stiefkindjes. Terwijl er in de integratie juist zo veel te halen is. Dat beogen we met Havana Orange: de integratie van "good old" pr, social media, evenementen en in-script sponsoring.'
De oprichters zien de toegevoegde waarde van Havana Orange vooral in de combinatie van de genoemde disciplines. Van de Weg: 'We zijn het eerste pr-bureau dat de kansen van redactionele paid publicity volwaardig benut en, mede dankzij IN10 Communicatie, social media integraal weet in te zetten. En aan de andere kant zijn we het eerste digitale bureau dat de grote kracht van traditionele free publicity op waarde weet te schatten.'
Vincent Luyendijk (foto, links), directeur/oprichter van IN10: 'Het creëren van positieve consumentervaringen is een essentieel onderdeel binnen community pr. Daarom zien we als bureau mooie synergetische kansen in deze combinatie.'
De afgelopen maanden werkte het nieuwe bureau al aan projecten voor Bouwend Nederland, Q-Park, F-Secure, Tefal, Bacardi, het nationale energiebesparingprogramma Meer Met Minder en Stadswonen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!