New Skool Media heeft per 1 april de salesactiviteiten van ONEbusiness (Elsevier Weekblad, Beleggers Belangen), Columbus Travel en New Skool Exploitatie (onder andere delicious, Fiets, Zin, Formule 1, Seasons) onder in één saleshuis. New Skool Media (NSM) lanceert hiermee zijn House of Communities strategie.
New Skool Media blijft ook in de nieuwe opzet van de salesorganisatie 'voor een aantal titels' samenwerken met Value Zipper.
Het doel van de NSM House of Communities strategie is om de ‘fans’ binnen de 18 communities – de NSM merken - nog meer te verbinden met de titels en elkaar. Het NSM portfolio omvat onder meer communities van motorrijders, wandelaars, beleggers, kookfanaten, ondernemers en royalty watchers.
Sam Bremer leidt de salestak sinds januari als salesdirector. Voorheen was hij in die rol actief bij CBS Outdoor, Telegraaf Media Groep en Dasym. Bremer: 'Wij vertegenwoordigen achttien individueel sterke titels, maar die titels kunnen ook elkaar versterken in een optimale mediamix. Met deze portfolio brede strategie kan het voor veel adverteerders interessant zijn om New Skool Media in te zetten, door de combinatie van hoge selectiviteit én hoog bereik. Daardoor was het ook een logische stap om New Skool Studio te lanceren, waar we content maken voor adverteerders.'
Het salesteam bestaat verder uit Manager Brand Partnerships Olivier Fornier (eerder actief bij Sanoma, CS Digital Media) en Onno Dekker (Client Service Manager).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!