Overslaan en naar de inhoud gaan

New Skool Media krijgt één saleshuis, Sam Bremer salesdirector

De uitgever begint ook New Skool Studio.
New Skool Media
New Skool Media

New Skool Media heeft per 1 april de salesactiviteiten van ONEbusiness (Elsevier Weekblad, Beleggers Belangen), Columbus Travel en New Skool Exploitatie (onder andere delicious, Fiets, Zin, Formule 1, Seasons) onder in één saleshuis. New Skool Media (NSM) lanceert hiermee zijn House of Communities strategie.

New Skool Media blijft ook in de nieuwe opzet van de salesorganisatie 'voor een aantal titels' samenwerken met Value Zipper.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de NSM House of Communities strategie is om de ‘fans’ binnen de 18 communities – de NSM merken - nog meer te verbinden met de titels en elkaar. Het NSM portfolio omvat onder meer communities van motorrijders, wandelaars, beleggers, kookfanaten, ondernemers en royalty watchers.

Sam Bremer leidt de salestak sinds januari als salesdirector. Voorheen was hij in die rol actief bij CBS Outdoor, Telegraaf Media Groep en Dasym. Bremer: 'Wij vertegenwoordigen achttien individueel sterke titels, maar die titels kunnen ook elkaar versterken in een optimale mediamix. Met deze portfolio brede strategie kan het voor veel adverteerders interessant zijn om New Skool Media in te zetten, door de combinatie van hoge selectiviteit én hoog bereik. Daardoor was het ook een logische stap om New Skool Studio te lanceren, waar we content maken voor adverteerders.'

Het salesteam bestaat verder uit Manager Brand Partnerships Olivier Fornier (eerder actief bij Sanoma, CS Digital Media) en Onno Dekker (Client Service Manager).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in