Mijntje Cuijpers digital strategy director Being There

Ze komt van N=5.

Tot eind 2016 werkte Cuijpers in dezelfde functie bij N=5. Ze werkte daar onder andere aan de innovatieve KPN Pridestream campagne en de Sire-campagne 'Voor wie doe jij het eigenlijk' rondom het fictieve imagobureau The Good Life Agency.

Olivier Koning, managing director Being There: 'We zitten sinds eind vorig jaar flink in de lift. Klanten vragen bij ons om lenige, zorgvuldige en effectieve campagnes en dan moet je ze op alle fronten goed kunnen bedienen. Daarom wilden we Being There verstevigen met een nieuw team en een derde, meer digitaal georiënteerde senior strateeg. Met de komst van Mijntje is ons team voor de komende periode compleet.' 

meldde Being There al de komst van Stef Jongenelen en Yona Hümmels (ex Tribal DDB). 'Met hen en Cuijpers kunnen we onze klanten nu nog completer bedienen: sterke strategie, met een solide digitale basis en frisse, eigentijdse campagnes.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie