Overslaan en naar de inhoud gaan

'Zillennials' centraal bij vernieuwingen Linda.meiden, hoofdredacteur Mandy Woelkens vertrekt

Het mediamerk gaat verder zonder vaste hoofdredacteur. Managing director Louise van Nispen over alle veranderingen.
Linda.meiden
Linda.meiden

Linda.meiden heeft vanaf dit jaar vernieuwingen doorgevoerd. Het printmagazine blijft belangrijk, maar is van zes naar vier edities per jaar gegaan. Wel is het formaat groter en het blad dikker. De focus is – net als bij zus Linda. - nog meer komen te liggen op online content en sociale media. ‘Want daar zit de doelgroep’, zegt managing director Louise van Nispen.  

‘We zijn nog veel meer onder de huid van de lezers gaan zitten. Het merk is de afgelopen twaalf jaar uitgegroeid tot het grootste mediamerk onder Millennials en GenZ’ers. Wij noemen dat de Zillennials (18-28 jaar)’, legt Van Nispen uit. ‘Zij consumeren de media heel anders, veel vluchtiger. Ze zijn geïnteresseerd in nieuws, maar gebruiken sociale media als belangrijkste nieuwsbron. Voor hen is het media-aanbod erg versnipperd. Verder constateerden we dat bijvoorbeeld influencers die groot zijn op TikTok weer heel onbekend kunnen zijn op Instagram.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in