Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Kwalitaria de uitslagen van EK-wedstrijden voorspelt is wel erg vet

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
kwalitaria voorspelt
kwalitaria voorspelt

Door Marloes Gort

Nu de groepsfase van het EK al een tijdje bezig is, wil iedereen slechts één ding weten: mag de oranje versiering nog even blijven hangen of kan Nederland fluiten naar de winst? Helaas kan niemand in de toekomst kijken, dus kan je niets anders doen dan voorspellen.

related partner content for mobile comes here

Kwalitaria heeft een wel erg bijzondere tactiek om de uitslag van de wedstrijden van Oranje te voorspellen en sommige volgers vertrouwen deze blindelings.

 

Eén voorspelling voor het EK, alsjeblieft.


Sommigen geven de tactiek van de fastfoodketen misschien een rode kaart...

kwal1


...maar Kwalitaria frituurt het commentaar vakkundig.

kwal2


De klantenservice van Kwalitaria draait ongetwijfeld overuren.

kwal3


We weten immers allemaal hoe de wedstrijd tussen Nederland en Polen is geëindigd.

kwal4


De tactiek is wegens succes verlengd.


Eén ding is zeker: Kwalitaria heeft er wel kaas(soufflé) van gegeten.

kwal5

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in