Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Lego avonturen

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Avonturen bedenken
Avonturen bedenken
© Lego
Avonturen bedenken
Avonturen bedenken
© Lego

Een vliegende vis, een magneet die auto’s van de straat haalt en een crime film die verandert in een musical: Lego bewijst met de nieuwe viral van de week de fantasierijke wereld van kinderen. Om de nieuwe politie lijn te promoten maakt het merk een serie blockbusters. Ditmaal zijn deze films niet geschreven door bekende scriptschrijvers maar door kinderen die spelen met hun Lego.

related partner content for mobile comes here

Alles is mogelijk

In de videos, speciaal gecreëerd voor IGTV, neemt Lego je mee in de wereld van kinderemotie zien. Een wereld die het merk al jaren probeert te vergroten. Wederom met succes, in “An Epic Story Written By Kids” laat Lego zien dat je ook zonder Hollywood in films alles mogelijk is.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van succesvolle social media strategieën en impactvolle content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in