
Essent, Wegener, Phlips en KLM zijn genomineerd voor de Gouden Oor Award, de award voor de meest klantgevoelige organisatie.
De genomineerden presenteren op donderdag 27 september in Putten hun best practices voor een de jury. De Gouden Oor Award, een initiatief van het Gouden Oor Platform, is vier jaar geleden in het leven geroepen om bewustwording van klachtenmanagement te verhogen en de aandacht te vestigen op best practices. Eerdere winnaars zijn MCB Nederland (2007), ABN Amro (2009) en Robeco Direct (2011).
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe Gouden Oor jury bestaat uit prof. dr. ir. Kees Ahaus (hoogleraar kwaliteitsmanagement aan de Rijksuniversiteit Groningen en directeur van TNO management consultants), Hein Dekker (lead auditor Vedas Quality), Eric de Haan (voorzitter Stichting Gouden Oor en directeur Seven customer value management), prof. dr. Fred Langerak (hoogleraar Management van Productontwikkeling aan de Technische Universiteit Eindhoven) en drs. Jean-Pierre Thomassen (managing consultant TNO management consultants).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee