Overslaan en naar de inhoud gaan

Regionale titels toegevoegd aan NMO Decision Makers Survey 2024

Ook FD Persoonlijk en Business Insider Nederland.
laptop
laptop

NMO Decision Makers Survey, het bereiksonderzoek in Nederland dat het mediagedrag van zakelijke beslissers in kaart brengt, heeft nieuwe titels toegevoegd voor het onderzoek van dit jaar. Het gaat om regionale dagbladen, FD Persoonlijk en Business Insider Nederland.

related partner content for mobile comes here

Bij de regionale dagbladen gaat het om achttien titels, zowel de papieren versies als de digitale replica’s. Bij FD Persoonlijk gaat het om digitale replica en bij ‘Business Insider Nederland’ om de app.

Mkb en grootzakelijke markt

NMO Decision Makers Surveyonderzoek levert bereikscijfers over alle mediumtypen en platformen waarop de belangrijkste mediamerken voor zakelijke beslissers actief zijn. Naast print en digitale replica’s van dagbladen en magazines gaat het om 21 websites, 13 apps, een radiozender en een tv-zender. 

Voor NMO Decision Makers Survey ondervraagt Ipsos I&O elk jaar ruim 1.450 respondenten in Nederland. Naast de beslissers in het midden- en kleinbedrijf (mkb), zijn ook de beslissers in de grootzakelijke markt vertegenwoordigd. De totale populatie bestaat uit 967.000 beslissers.

De dataset van het onderzoek wordt een keer per jaar ter beschikking gesteld aan de deelnemende publishers en andere afnemers. Elke publicatie is gebaseerd op twee jaar data. De publicatie van 2024 bevat de gegevens van 2.906 decision makers. 

Via de software tools van GfK Adware en Nielsen is het mogelijk om analyses te maken. Daarnaast is het mogelijk om meer informatie bij de deelnemende uitgevers en mediabedrijven te krijgen. Dat zijn DPG Media, Mediahuis, FD Mediagroep en Ad Alliance.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in