Overslaan en naar de inhoud gaan

Reed Elsevier werd RELX, en slaagde waar 'oude' mediabedrijven faalden

Chief strategy officer Andrew Matuch over de digitale transformatie tot dataleverancier.
Andrew Matuch, RELX
Andrew Matuch, RELX
© RELX
Andrew Matuch, RELX
Andrew Matuch, RELX
© RELX

Wie een schoolboekvoorbeeld van succesvolle digitale transformatie zoekthoeft niet verder te kijken dan RELX. Het voormalige Reed Elsevier bouwde zichzelf om van uitgever tot dataleverancier en overleefde moeiteloos de online revolutieChief strategy officer Andrew Matuch vertelt waarom RELX slaagde waar andere ‘oude mediabedrijven falen. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in