Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL bewijst klanten door en door te kennen met herkenbare posts

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
postnl
postnl

Pakketbezorgers en postbodes gaan iedere dag langs talloze huizen en zien hun klanten op hun best én op hun slechtst. De ene dag rent er iemand met shampoo in het haar onder de douche vandaan om de deur te openen en de andere keer loopt er iemand met een eenhoorn-onesie en kruimels paprikachips in z'n mondhoek naar de brievenbus.

related partner content for mobile comes here

Oftewel: je plaatselijke bezorger kent je door en door. PostNL bewijst dit nog eens met Instagram-posts waar veel online shoppers en postontvangers zich in kunnen herkennen.
 

PostNL weet precies wat er in de hoofden van klanten omgaat.

 

Deze post klopt volgens hen als een (bezorg)bus.

1


*Ongemakkelijke stilte*


De code is gekraakt.

1


PostNL laat in dit soort posts het achterste van z'n tong zien.


Iedereen met deze deurmat wordt effe op het matje geroepen.


Het komt zo wel érg dichtbij.


Eén ding is zeker: PostNL heeft er op Instagram wel kaas van gegeten.

cheeese

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in