Overslaan en naar de inhoud gaan

Pathé reageert komisch op Barbie-inhaker Bol.com

Lees hier het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week door The Best Social Media.
Best social media
Best social media

Sinds deze week is de langverwachte Barbie-film in de Nederlandse bioscopen te zien. Veel bedrijven hebben hier erg naartoe geleefd en er zoveel mogelijk aan gedaan om hun marketing roze te laten kleuren. Bol.com probeerde met hun Barbie-marketing ook nog een wit voetje te halen bij Pathé, maar dit liep niet helemaal volgens plan.

related partner content for mobile comes here

In dit filmpje laat Bol.com zien dat het leven van Barbie niet altijd over roze(n) gaat.

Volgens bol.com is een 'klein' bedankje wel op zijn plaats

pathe x bol 1

Maar Pathé wil uit deze deal ook hun slaatje slaan

pathe x bol 2

Bol.com is niet van gisteren en neemt niet meteen een besluit.

pathe x bol 3

Geef Pathé een vinger, en de bioscoop neemt je hele hand.

pathe x bol 4

Als het aan bol.com ligt, vindt deze deal in geen 126 jaar plaats.

pathe x bol 5

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Mervin van Deursen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in