Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediahuis staakt Amsterdams huis-aan-huisblad De Echo

Titel past niet langer in de strategie van 'sterke merken'.
De Echo
© Mediahuis
De Echo
© Mediahuis

Mediahuis stopt voor het einde van het jaar met De Echo, het huis-aan-huisblad voor de regio Amsterdam. Dat blijkt uit een intern bericht aan de medewerkers van de uitgever. Volgens Mediahuis past De Echo niet in de strategie met focus op sterke landelijke en regionale merken.

Daarnaast nekken de strengere regels die gemeenten hanteren voor verspreiding van folders en huis-aan-huisbladen en de te hoge distributiekosten de lokale krant. 

Er verdwijnen zeven arbeidsplaatsen. De Echo begon in 1952 en is het bekendste merk in Amsterdam onder de huis-aan-huistitels.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in