Overslaan en naar de inhoud gaan

Mannenmedia verbreedt scope en wordt [M]media

Media-exploitant voegt ook vrouwentitels en retailwebsites toe aan netwerk.
Mmedia
Mmedia

Mannenmedia verbreedt zijn netwerk met zo'n dertig vrouwentitels en verschillende retailwebsites. Daarmee verandert de scope en dus ook de naam: die wordt [M]media. Het online mediabedrijf is de samenwerking aangegaan met influencermarketingbedrijf Femmefab en Summit Media. Daarnaast biedt [M]media ook digital out of home aan.

related partner content for mobile comes here

Managing director Jouke Tjeerdsma: 'De combinatie van deze ingrediënten in samenwerking met nieuwe partners en publishers maakt dat wij erin geloven ook een sterke speler te zijn om vrouwen digitaal te bereiken.'

Sjoerd van der Meijden, sales & business development director: 'De verbreding is belangrijk om schaal te houden en onze klanten op een goede manier te blijven bedienen. Er is steeds meer vraag naar campagnes waar de adverteerder zich wil richten op verschillende doelgroepen. We zijn nog steeds sterk gefocust op niches, zoals automotive, sport en lifestyle mannen, maar hebben nu lifestyle vrouwen en retail toegevoegd. Hiermee zijn we goed voorbereid op het einde van het tijdperk van de third party cookies.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in