Bakkie Media #46: Ons hele leven wordt een game


De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
n deze aflevering dompelen we ons onder in de wereld van gaming,
E-sports, gamification en gamified learning. Waarom speelt dit allemaal een steeds grotere rol in ons leven? We bespreken waarom het hele leven eigenlijk een groot spel is. Van daten, tot werken, tot leren, tot het gamen zelf, hoe beïnvloedt dat ons hele leven?
Gamekenner pur sang Reinout te Brake van Podcastgameconsultant.com geeft zijn visie over gamen als topsport en daagt ons uit. En hoe profiteren de grote spelers in de gamingindustrie van onze gameverslaving? Wat maakt games als Fortnite & Fall Guys zo succesvol?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn verder in deze aflevering: Politieke belangen komen naar voren in Animal Crossing, China start met gameverbod voor jongeren, de groei van gamified learning met apps als Duo Lingo, Squla en Gynzy Kids. En wat hebben Travis Scott en Starwars met elkaar te maken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid