Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijker wil amusement op Publieke Omroep

Van de Nederlandse consumenten tussen de 18 en 64 jaar is 47 procent voor behoud van entertainment op de Publieke Omroep. Bijna de helft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is de conclusie van ‘Onderstroom’, het continue onderzoek naar media en merken, dat onderzoeksbureau Motivaction International in opdracht van mediabureau Stroom heeft uitgevoerd onder 620 consumenten in de leeftijd van 18 tot 65 jaar. De resultaten zijn vandaag te lezen in Adformatie.

related partner content for mobile comes here

De kijker blijkt geen voorstander van de omroepplannen van het kabinet, zoals deze in het ‘Paasakkoord’ zijn vastgelegd. Slechts een kwart is het eens met de plannen om amusement te weren. Iets meer dan 35 procent zegt dat het kijkgedrag niet zal veranderen en 8 procent denkt meer te gaan kijken. De animo voor een Publieke Omroep die zich concentreert op een aantal kerntaken (opinie, maatschappelijke vorming en kunst&cultuur) is niet groot: 28 procent is voorstander, 54 procent is tegen het voorstel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in