Overslaan en naar de inhoud gaan

Hendriks van Man naar Eyeworks

Tv-producent Eyeworks heeft Thomas Hendriks aangetrokken als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In die functie geeft hij leiding aan het team programmaontwikkelaars en moet hij de kwaliteit van bestaande formats van Eyeworks in binnen- en buitenland bewaken.

related partner content for mobile comes here

Hendriks (41) was sinds begin 2002 hoofdredacteur van Man (TTG). Hij werkte voor kranten en tijdschriften en bedacht hij jongensblad Webber. Sindsdien is hij betrokken bij diverse mediaprojecten op het gebied van jongerencommunicatie. Eind jaren negentig was Hendriks creative director bij No Label, een productiebedrijf binnen Endemol dat onder meer MaXimaal en Mag ik even Binnenkijken? produceerde.

De laatste jaren was hij actief als zelfstandig copywriter en conceptontwikkelaar. Binnen TTG was hij ook betrokken bij de herlancering van Esquire. De komende maanden zal Hendriks deze werkzaamheden binnen TTG geleidelijk afronden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in