
In die functie geeft hij leiding aan het team programmaontwikkelaars en moet hij de kwaliteit van bestaande formats van Eyeworks in binnen- en buitenland bewaken.
Hendriks (41) was sinds begin 2002 hoofdredacteur van Man (TTG). Hij werkte voor kranten en tijdschriften en bedacht hij jongensblad Webber. Sindsdien is hij betrokken bij diverse mediaprojecten op het gebied van jongerencommunicatie. Eind jaren negentig was Hendriks creative director bij No Label, een productiebedrijf binnen Endemol dat onder meer MaXimaal en Mag ik even Binnenkijken? produceerde.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFDe laatste jaren was hij actief als zelfstandig copywriter en conceptontwikkelaar. Binnen TTG was hij ook betrokken bij de herlancering van Esquire. De komende maanden zal Hendriks deze werkzaamheden binnen TTG geleidelijk afronden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee