Overslaan en naar de inhoud gaan

FNV kiest voor Dawn en Stroom

De vakbond gaf in een korte pitch de voorkeur aan Dawn boven N=5.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorig jaar herfst tekende BBK/Door Vriendschap Sterker nog voor de laatste .

related partner content for mobile comes here

Nieuwe relevantie en impact

‘Met 1,1 miljoen leden is FNV de vakbond van Nederland en willen we niet alleen achter de schermen, maar ook in het openbaar een leidende en verbindende rol spelen in het maatschappelijk- en sociaaleconomisch debat’, aldus Leo Hartveld, algemeen secretaris dagelijks bestuur FNV. ‘Daarbij speelt beeldvorming een belangrijke rol, net als het betrekken van nieuwe doelgroepen. Nieuwe relevantie en impact, dat is onze zoektocht samen met DAWN.’

‘Een vakbond klinkt als iets van vroeger, maar FNV is relevanter dan ooit’, stelt Inge Ligthart, managing director . ‘Kijk maar om je heen, sociale cohesie wordt razendsnel afgebroken en er komt niet iets nieuws voor in de plaats. Dat is niet gezond voor een samenleving.’

De nieuwe campagne zal op 1 mei gelanceerd worden. Dawn wordt verantwoordelijk voor de strategie, uitvoering en orchestratie van alle merk en activatiecampagnes en branded content van FNV en zijn sectoren.

FNV koos voor als nieuw mediabureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in