Overslaan en naar de inhoud gaan

&C Media wint pitch voor magazine Enjoy van Transavia

Mediabedrijf verantwoordelijk van voor de ontwikkeling van het nieuwe concept en de productie het magazine, inclusief adverteerders.
Transavia
Transavia

Na een pitchtraject van enkele maanden heeft Transavia voor &C Media gekozen voor het inflight-magazine Enjoy.

related partner content for mobile comes here

Het mediabedrijf van founders Chantal Janzen en Marco Geeratz wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het nieuwe concept, de productie van de content, de adverteerders en de menukaart.

Nieuwe merkcampagne

Transavia lanceerde eerder dit jaar een nieuw merkthema ‘Een goede reis’ en deed onderzoek naar de waardering van het inflight-magazine. Het doel is om het nieuwe merkthema door te vertalen naar het magazine en de redactionele content te verbeteren.

De menukaart biedt ook kansen voor verbetering om de impulsaankopen aan boord te verhogen.

Enjoy verschijnt vier keer per jaar en komt in handen van bijna 10 miljoen reizigers in de ruim 57.000 vluchten die Transavia jaarlijks uitvoert.

Vanaf 1 september ligt de eerste editie vanuit de nieuwe intensieve samenwerking tussen &C Media en Transavia in de vliegtuigen. 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel Vogels

Gefeliciteerd Marco met deze prachtige partnership. &C Media on the move!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in