Overslaan en naar de inhoud gaan

Duvel Moortgat kiest voor Blauw Gras

Het bureau gaat zich toeleggen op digitale advertising campagnes voor de merken Duvel, Liefmans en Vedett.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door verschillende interne en externe databronnen te combineren wordt optimale relevantie opgezocht. Interesses en buitentemperatuur spelen bijvoorbeeld een rol.

related partner content for mobile comes here

Na een korte bureaoriëntatie werd in Blauw Gras een goede match gevonden. Saskia ter Meulen (Marketing Manager) geeft aan: 'We zijn een zelfstandige familiebrouwerij die veel waarde hecht aan passie en kwaliteit. Dat geldt voor onze merken, maar ook voor de werknemers en de partners met wie wij in zee gaan. Deze waarden vonden wij terug bij Blauw Gras.'

Erjon Tuenter, medeoprichter en operationeel directeur van Blauw Gras: 'Het stond hoog op ons lijstje om voor een bierbrouwer te werken. Met de merken Vedett, Duvel en Liefmans vallen we met de neus in de boter. Daarnaast geeft deze samenwerking ons de kans om te laten zien wat een mooie dingen je kunt bereiken met de nieuwste toepassingen en technieken op het gebied van digital advertising.'

De eerste mediacampagne loopt inmiddels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in