Dix wint eerste Folder Challenge Award
De Folder Challenge was het de uitdaging om een folder te maken voor het merk Blue Band. Uit 160 inzendingen werden de drie meest interessante concepten gekozen. Deze werden vervolgens verspreid en vergeleken op effectiveit. Alle drie concepten scoorden gemiddeld boven de benchmarkt, maar het concept'van Dix - een mailing in de vorm van een boterham - stak hier nog eens ver bovenuit
Joris Broekmans, crm manager Benelux bij Unilever, toonde zich positief verrast met het eindresultaat: “We zijn overweldigd door het grote aantal inzendingen en de creativiteit van de deelnemers. De folders van de drie genomineerden hebben goede kwalitatieve resultaten laten zien. Deze case toont aan wat de kracht en effectiviteit van dit medium kan zijn”.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe jury die de inzendingen beoordeelde bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; Brand Manager Blue Band; Eugene Roorda, creatief deskundige en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid