Overslaan en naar de inhoud gaan

Dix wint eerste Folder Challenge Award

Jaimy Dix Reclamebureau is de eerste winnaar van de Folder Challenge Award - een folderontwerpwedstrijd voor jonge creatieven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Folder Challenge was het de uitdaging om een folder te maken voor het merk Blue Band. Uit 160 inzendingen werden de drie meest interessante concepten gekozen. Deze werden vervolgens verspreid en vergeleken op effectiveit. Alle drie concepten scoorden gemiddeld boven de benchmarkt, maar het concept'van Dix - een mailing in de vorm van een boterham - stak hier nog eens ver bovenuit

related partner content for mobile comes here

Joris Broekmans, crm manager Benelux bij Unilever, toonde zich positief verrast met het eindresultaat: “We zijn overweldigd door het grote aantal inzendingen en de creativiteit van de deelnemers. De folders van de drie genomineerden hebben goede kwalitatieve resultaten laten zien. Deze case toont aan wat de kracht en effectiviteit van dit medium kan zijn”.

De jury die de inzendingen beoordeelde bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; Brand Manager Blue Band; Eugene Roorda, creatief deskundige en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in