Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de longlists van de SAN ABC Accenten 2015

Op de lijst van de Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent staan ieder tien namen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Adverteerder van het Jaar
Coolblue
Heineken
IKEA
ING
InShared
KLM
KPN
NS
Tele2
Vodafone

Bureau van het Jaar
Alfred International
Dawn
Etcetera
Indie Amsterdam
J. Walter Thompson Amsterdam
Lemz
N=5
Ogilvy & Mather Amsterdam
SUE Amsterdam
TBWA\Neboko

Consistent Accent
Amstel
Bol.com
Dela
IKEA
Jumbo Supermarkten
KLM
KPN
T-Mobile
Unox
Vodafone

De bestaande uit redacteuren van de Adformatie, MarketingTribune en Tijdschrift voor Marketing, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen hebben de longlist bekendgemaakt.
De jury: Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap, Vakbladen: Nils Adriaans (Adformatie), Elsbeth Eilander (Tijdschrift voor Marketing) en Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), BvA bestuur: Heleen Crielaard (Rabobank) en Wil Giezenaar (Pon/Audi), SAN bestuur: Jeroen Hubert (IKEA), Ewa Skotnicki (Triodos Bank) en Aline van Keulen (KPN). Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Stephan Fellinger (De Zaak van Vertrouwen).

related partner content for mobile comes here

De genomineerden wordt gevraagd om hun argumentatie te geven waarom zij terecht op de longlist en op de shortlist terecht moeten komen. De uiteindelijk overgebleven 3 x 3 shortlist kandidaten presenteren zich op dinsdag 10 mei aan de ABC jury.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in