Vier jaar lang organiseerde MarketingMonday masterclasses en adviseerde het organisaties op het gebied van online en social marketing, communicatie en content. Deze week is het bureau failliet verklaard. Het faillissement, waar ook de merken Marketingpolitie en Coolbrands House onder vallen, wordt afgehandeld door Certa Legal Advocaten in Amsterdam.
‘We zijn heel snel gegroeid de afgelopen jaren, maar het economische klimaat heeft ons niet echt geholpen’, laat ceo Richard van Hooijdonk in een reactie aan Adformatie weten. ‘Je ziet dat over de hele linie bedrijven op marketingkosten aan het besparen zijn. Daardoor doen ze dingen liever intern dan dat ze het uitbesteden. En geef ze eens ongelijk. Maar het doet pijn in mijn hart. Bij MarketingMonday werkten allemaal mooie mensen die stuk voor stuk talenten zijn.’
Woensdag 12 juni spreekt Van Hooijdonk op Marcom13. ‘Ik ben spreker en dat blijf ik doen. Op Marcom doe ik dat dus ook lekker en wil ik iedereen in mijn verhaal meenemen. Ik nodig iedereen van harte uit om langs te komen. Doceren en inspireren doe ik al jaren en dat zal ik blijven doen tot ik er bij neer val.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!