Lassie Nederland heeft per 1 mei 2020 alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media ondergebracht. De samenwerking kwam tot stand na een heroriëntatie van Lassie in samenwerking met reclamebureau epidemie,
Aanleiding voor de heroriëntatie is de vernieuwde omnichannelstrategie van het rijst- en granenmerk. Zo heeft Lassie de ambitie om nog meer Nederlandse consumenten te laten zien dat je met haar producten gezond, lekker en gevarieerd kunt eten. Anderzijds wil Lassie ook het merk zelf meer gaan laden. Dit vraagt om verdere professionalisering van de inzet van alle ‘above the line en below the line’- marketingcommunicatie.
Paul Stam, marketing & innovation manager Lassie Nederland: 'We waren op zoek naar een mediabureau dat samen met ons en ons reclamebureau epidemie een drie-eenheid kan vormen. Alleen dergelijke samenwerkingen kunnen in mijn ogen zorgen voor consistentie en synergie tussen creatie en media.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!