Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN verlegt focus en stopt met samenwerking addressable tv

Onder meer samen met Talpa Network deed KPN sinds 2018 tests met tv-reclame op maat.
addressable
© 123RF
addressable
© 123RF

KPN staakt de samenwerking met verschillende (media)partijen rond tv-reclame op maat, ofwel addressable tv. In 2018 nam KPN met Talpa Network het voortouw om te kijken hoe reclame op maat kon worden ingezet voor zijn klanten. Het concern liet weten dat het 'de tv-beleving van zijn klanten persoonlijker en relevanter wilde maken', met onder andere reclame op maat en persoonlijke kijktips. 

Daarnaast werd met andere partijen waaronder ook Talpa Network, RTL Nederland en VodafoneZiggo overlegd om tot een nieuwe tv-standaard te komen, waarmee gepersonaliseerde reclame een stap dichterbij zou komen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in