KLM: nu ook in het Koreaans

De socialemediaportfolio is uitgebreid met het Koreaanse 'one-to-few'-platform Kakao Talk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KLM meldt dat de uitbreiding de visie ondersteunt dat de vliegmaatschappij ‘om op de social media aanwezig te zijn waar de klanten zijn’. Koreaanse klanten kunnen nu 24/7 hun reisvragen stellen in het Koreaans.

Tjalling Smit, senior vice president e-commerce Air France: ‘Er is steeds meer vraag naar service via “one-to-few”-netwerken, naast onze bestaande “one-to-many”-platforms zoals Facebook, Twitter en LinkedIn.

KLM biedt al een vergelijkbare service aan in 14 talen via verschillende &;one-to-many&;-platforms op Facebook, Twitter, LinkedIn en VKontakte.

Met de introductie van WeChat - een &;one-to-many&;-platform vooral populair in China,- en de lancering van , verbreedt en versterkt KLM naar eigen zeggen zijn bestaande socialemediaportfolio. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie