JCDecaux en GVB verlengen overeenkomst tramreclame Amsterdam

De OOH-exploitant en het Amsterdamse vervoersbedrijf verlengen het contract tot medio 2018.

Lange tijd was tramreclame afwezig in Amsterdam, totdat JCDecaux en GVB het medium op Koningsdag 2015 herintroduceerden.

&;Merken als Samsung, KPN, Hyundai, Tele2, Coca Cola, Robijn en Ziggo hebben dit geweldige mediumtype inmiddels gevonden en erkennen het als bijzondere brand booster&;, zegt Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland. &;Onderzoek heeft bijvoorbeeld aangetoond dat tramreclame voor Magnum heeft bijgedragen aan extra verkoop in de zomer. We zijn erg trots op het vertrouwen dat GVB nu in ons uitspreekt en dat GVB ook de komende jaren met ons wil samenwerken om onze klanten een bijzonder dynamisch podium met enorm bereik te bieden.&;

De volledig rondom bestickerde trams, ook wel Total View Trams genoemd, zijn 30 meter lang en rijden dagelijks op andere lijnen in Amsterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie