De inhoud van de maarteditie van Adformatie: de nieuwe realiteit (slik)
05 voorwoord
Susanne van Nierop
08 branding
De kilte van Wiebes versus de warmte van Schuiling
Met een boek waarmee je je casefilms verbetert, Vagina’s untold en een nieuwe award
13 talentspotting
Linda van Rossum breidde het bereik van Hardlopen.nl flink uit
15 event hopping
Rocco vond de persdag niet echt Hema
17 dit is de marketingtop
Met portretten van de nummers 1, 2 en 3 en de 5 grootste marketingtalenten
26 crisisreconstructie
Duiding van de crisiscommunicatie van Rijk en RIVM aan de start van de coronauitbraak
Onderzoek naar de effecten van corona op Chinese consumenten en marketeers
32 marketingpillen
11 do’s and don’ts in coronatijd
Voldoet je campagne nu nog? Drie checks
36 ‘impact over de hele linie’
Een beeld van de eerste gevolgen voor Ster en adverteerders
Soms terecht, soms voortijdig, vaak onomkeerbaar
43 ‘eerst een club, dan een merk’
Ajax-commercieel directeur Menno Geelen over zijn sterke inzet op talent en buitenland
48 Puma: ‘we zijn terughoudend geweest met technologie’
Aflevering 4 van #praatmetme
50 design of the times: sportinnovaties
Ben van der Burg selecteerde 8 innovaties die sportgeschiedenis schreven
60 Helden 2.0
Interview met Barbara Barend over de commerciële uitbreiding van het contentbureau
Die heerlijke, intense kreet van Tess Wester
65 creative achievers (#13)
Marketingwetenschapper Simone Ritter
De story’s van Tony’s en de Vegetarische slager vertellen zichzelf
The collision of data marketing and privacy
76 CMOtalk
Gertjan Sturm van BSH
79 column Coebergh
Communicatie is...
80 activistische hitmachine
We Film als geëngageerde videomakers
84 brandende kwesties
Nico van Dijk: 'Ook de med-tech- en farma-sector moeten over op digital marketing'
86 de werkplek
MediaMonks zijn neergestreken in Amsterdam
91 money matters
Norbert Cappetti, Cappetti Communications
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!