Met het nieuwe platform integreert Improve Digital de mogelijkheden van een premium adserver en een supply-side platform (SSP). Het resultaat is volgens eigen zeggen een technologisch volledig nieuw platform waarmee het real-time advertentiebedrijf een alles-in-een oplossing zegt te bieden voor uitgevers het gebied van video, web en mobiel.
360 Polaris is de belangrijkste productlancering in de geschiedenis van het Nederlandse technologybedrijf. Joelle Frijters (foto links), ceo van Improve Digital: 'De grenzen tussen premium en non-premium-strategieën en tussen buy- en sell-side commitments vervagen steeds meer, waardoor er nieuwe uitdagingen ontstaan. Media-eigenaren worstelen met vraagstukken rond transparantie, reporting en controle. Met 360 Polaris hebben we een oplossing voor deze problemen, die vaak zijn ontstaan door gefragmenteerde en ondoorzichtige technologieën.'
360 Polaris stelt uitgevers in staat om het maximale uit hun online inventory te halen, ongacht in welke vorm of op welk apparaat. Janneke Niessen, cio van Improve Digital: 'De markt is de afgelopen jaren enorm veranderd, net als de behoeftes van onze klanten. Alles wat we de laatste acht jaar hebben geleerd, zit in dit nieuwe platform. Daarom zijn we er zeker van dat dit platform een enorme impact zal hebben.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!