Huismerk-cola gaat campagne voeren...gekker moet het niet worden

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Natuurlijk worden de huismerken van de retailers al in de eigen winkels, folders of op tv onder de aandacht gebracht, maar nu gaat ook nog campagne voeren voor zijn huismerk First Choice Cola. Wordt het huismerk daarmee ook een echt merk?

is al jaren op de markt en volgens eigen zeggen is het een succesvol eigen merk van Superunie (Superunie koopt onder andere in voor formules als Jumbo en Deen).

IDTV ontwikkelde nu een 'geïntegreerde campagne' met het thema 'Find The Fridge'. Drie weken lang worden jongeren uitgedaagd om de First Choice Fridge op te sporen om vervolgens speciale prijzen te winnen. De campagne wordt verder ingevuld met o.a. commercials, banners, advertenties en activiteiten op en rondom de winkelvloer.

meldt: 'First Choice Cola is al jaren het A-merk onder de private labels en geniet grote bekendheid onder volwassenen. Superunie wil nu ook jongeren van 16 tot 25 aanspreken. IDTV ontwikkelde daartoe een geïntegreerde campagne waarin de grote rode First Choice Fridge de hoofdrol speelt.'

Drie weken lang staat de rode koelkast ergens in Nederland. Via de webcam op firstchoice.nl zijn de koelkast én presentator Jakob live te volgen. Wie als eerste raadt waar hij staat, wint één van de Find The Fridge prijzen.

De campagne wordt uitgerold via typische jongerenmedia: televisiecommercials op TMF en MTV, advertenties in Spits en Metro, boomerang kaarten plus banners in MSN Messenger.

Tijdens de actieperiode staan speciale actieverpakkingen in alle bij Superunie aangesloten ketens, aangevuld met winkelvloercommunicatie. Ook worden promotieteams ingezet in de buurt van de First Choice Fridge.

De campagne start op 17 september en loopt door tot 5 oktober.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie