Hornbach-campagne is pleidooi voor eigenzinnigheid

Geen project is te gek. Vanuit die gedachte begint maandag de najaarscampagne van Hornbach.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De 30 seconden versie van de commercial is te bekijken op YouTube (zie hieronder). Een langere versie (een mini film van 100 seconden) is te zien op en op het YouTube-kanaal van Hornbach.

De commercial, bedacht door het Duitse reclamebureau HEIMAT, draait om een gothic pubermeisje. Op school vindt ze moeilijk aansluiting bij klasgenootjes en op straat kijken buurtgenoten haar met de nek aan. Gelukkig is er één persoon op wie ze kan bouwen: dat is die klussende man op de ladder, haar vader.

De bouwmarkt wil met deze spot het signaal afgeven dat er niets mis is met eigenzinnigheid. “Zie deze tv-spot als een bewijs van vertrouwen in iedereen”, zegt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach. “Met deze nieuwe campagne willen wij klussers op het hart drukken dat geen project te gek is als ze er zelf in geloven.”

Credits:

Bureau: HEIMAT
Productie: Trigger Happy Productions GmbH
Regie: Pep Bosch
Camera: Paco Femenia
E
dit: Marc Soria de Torre

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie