De 30 seconden versie van de commercial is te bekijken op YouTube (zie hieronder). Een langere versie (een mini film van 100 seconden) is te zien op www.facebook.com/hornbach.nl en op het YouTube-kanaal van Hornbach.
De commercial, bedacht door het Duitse reclamebureau HEIMAT, draait om een gothic pubermeisje. Op school vindt ze moeilijk aansluiting bij klasgenootjes en op straat kijken buurtgenoten haar met de nek aan. Gelukkig is er één persoon op wie ze kan bouwen: dat is die klussende man op de ladder, haar vader.
De bouwmarkt wil met deze spot het signaal afgeven dat er niets mis is met eigenzinnigheid. “Zie deze tv-spot als een bewijs van vertrouwen in iedereen”, zegt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach. “Met deze nieuwe campagne willen wij klussers op het hart drukken dat geen project te gek is als ze er zelf in geloven.”
Credits:
Bureau: HEIMAT
Productie: Trigger Happy Productions GmbH
Regie: Pep Bosch
Camera: Paco Femenia
Edit: Marc Soria de Torre
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!