Harper's Bazaar Business Club introduceert op Internationale Vrouwendag (vrijdag 8 maart) een exclusief communityplatform met mobiele app.
De businessclub is begonnen vanuit de missie om ambitieuze vrouwen te verbinden en bestaat inmiddels uit ruim vijfhonderd leden met verschillende achtergronden. Omdat de club snel groeit, heeft Harper's Bazaar (Hearst Netherlands) nu een eigen digitaal platform en app ontwikkeld. Daarmee kunnen leden 24 uur per dag met elkaar in contact staan, hun kennis kunnen uitbreiden en zich kunnen opgeven voor de borrels, Talks en digitale expertsessies.
'Dat we nu een (online)community platform én een mobiele app lanceren, vergroot de kansen voor professionele vrouwen om met gelijkgestemde vrouwen in contact te komen', zegt hoofdredacteur Miluska van 't Lam. 'Ook kunnen ze de speciaal voor hen gecureerde en ontwikkelde content raadplegen, events bezoeken en kennisnemen van nieuwe inzichten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en stijl.'
Van 't Lam hoopt dat andere internationale Bazaar-redacties het Nederlandse voorbeeld volgen. 'Zo kunnen we in de toekomst onze members ook internationaal verbinden. Groot-Brittannië is het eerste land dat interesse toont.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!