Global Media & Entertainment heeft in het eerste kwartaal van 2024 ruim vijftig digitale schermen toegevoegd aan negen nieuwe stations. Hiermee komt het totale digitale NS-netwerk van Global uit op ruim 470 digitale schermen verdeeld over op de 36 drukstbezochte stations.
De nieuwe stations die zijn toegevoegd zijn Zandvoort, Rotterdam Blaak, Ede-Wageningen, Groningen Europark, Delft Centraal Station, Amsterdam Lelylaan, Enschede, Leeuwarden en Den Haag Holland Spoor.
Volgens onderzoek zijn de frequente treinreizigers (13+) vaak lichte televisiekijkers', zegt marketing & sales director Guy Grimmelt. Bovendien is 65 procent van hen 34 jaar of jonger. We zagen het afgelopen jaar al dat adverteerders in groten getale het NS-netwerk inzetten om die specifieke doelgroepen te bereiken of voor bredere bereiksdoelstellingen. Het NS-netwerk biedt een slimme oplossing, zowel als aanvulling op andere mediakanalen als stand-alone.'
Zie ook: Dit is het nieuwe bereiksonderzoek voor buitenreclame: 'Alles is nieuw aan BRO Next'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!