Global Media & Entertainment breidt vanaf vandaag zijn digital out-of-home portfolio uit met het Hema-netwerk met meer dan driehonderd digitale schermen. Hiermee heeft Global nu een retailmedianetwerk dat bestaat uit 1700 schermen.
Adverteerders kunnen hiermee consumenten bereiken wanneer zij in een ‘shopping state of mind’ zijn. Het netwerk omvat alle (digital) out-of-homeschermen in en rondom winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook Hema-filialen.
'Retail media steeds belangrijker in de marketingmix'
Met ruim vijfhonderdduizend klanten per dag door heel Nederland is Hema de grootste multi-category retailer van Nederland. De digitale schermen bevinden zich in de pui, waardoor je niet alleen klanten bereikt, maar ook het langslopend publiek in de drukke winkelstraten: van de Kalverstraat in Amsterdam tot aan de kleinste Hema in Wierden.
Retail media manager Odine van den Broeke: 'Retail media wordt steeds belangrijker in de marketingmix van merken. Met het grote en diverse winkelpubliek dat wij dagelijks in en rond onze winkels hebben, was het voor ons een logische stap om onze schermen aan te bieden bij adverteerders. De uitbreiding van ons netwerk met Global is een mooie toevoeging op onze andere retailmediaproposities.'
Marketing & salesdirector Global Guy Grimmelt: 'Met de toevoeging van Hema maken we een strategische stap vooruit en versterken we onze digitale portfolio. Deze uitbreiding versterkt niet alleen ons retailmedianetwerk, maar ook onze doelgroep pakketten.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!