Giesbers nieuwe vp marketing UPC

Mark Giesbers (36) begint per 1 augustus als vice president marketing bij UPC Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hij volgt Paul van Doorne op die UPC begin juli heeft verlaten. Giesbers was hiervoor directeur van de crossmediale divisie Talpa Digital, de afdeling die zich binnen Talpa Media bezig hield met de ontwikkeling en exploitatie van met name de internet- en mobiele platforms.

Giesbers studeerde bedrijfskunde aan de Universiteit Nyenrode en economie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Hij werkte onder meer in verschillende strategie- en marketingfuncties bij mobiele netwerkoperator Telfort (later O2).

Voordat hij in 2005 naar Talpa overstapte, werkte hij bij Vodafone Duitsland waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de introductie van UMTS op de Duitse consumentenmarkt. CEO Diederik Karsten van UPC Nederland verwacht dat de komst van Giesbers de marketing van UPC zal versterken: "De stevige concurrentie maakt het noodzakelijk als bedrijf te excelleren in alles wat we doen. Marketing vervult daarin een sleutelpositie. Met zijn internationale ervaring in verschillende relevante branches verwacht ik dat Mark een geweldige nieuwe impuls kan geven aan ons team en daarmee aan de business."

Giesbers zelf reageert gedreven: "Als marketeer vind ik de kabelmarkt geweldig spannend. Ik vind het dan ook een mooie uitdaging om aan de slag te kunnen gaan bij een toonaangevende speler als UPC."

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie