GfK koopt Zweedse specialist in 'virtual shopper research'

Onderzoeksbureau vult aanbod aan met Norm Research & Consulting.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Belangrijkste product van Norm Research & Consulting is , een cloud gebaseerd pakket dat fotorealistische, twee- en driedimensionale winkelomgevingen voor marktonderzoek doeleinden. De analyses die hieruit voortkomen kunnen retailers gebruiken voor het optimaliseren van prijsstelling, assortiment, inrichting en verpakkingen. 

Debra A. Pruent, lid van de Management Board van GfK: &;Digitalisering is de grootste kans voor marktonderzoek. Met de technologie van NORM Research & Consulting kunen onderzoeken wereldwijd snel en efficient worden uitgevoerd. Het bedrijf is wereldwijd een van de leiders op dit gebied en werkt voor diverse leidende productenten van consumenten goederen.&;

Norm Research & Consulting werd opgericht in 2003 en telt zestig medewerkers. Vanuit kantoren in Stockholm en Amsterdam, voert het bedrijf onderzoek uit voor onder meer Unilever, Carlsberg, Nestlé, Arla Foods en Philips.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie