Eyeforce introduceert 4 nieuwe regisseurs

Met dit team wil Eyeforce enerzijds een breder en gevarieerder aanbod hebben voor de bestaande klanten en anderzijds moet het nieuwe markten openbreken.

De vier nieuwe regisseurs zijn: 
Andreas Roth, die twee keer de Best Young Director Award won in Cannes. Zijn stijl wordt omschreven als krachtig en filmisch en hij werd bekend met zijn viral ‘’ die meer dan 30 miljoen views behaalde en daarmee in de top vijf belandde van best bekeken video’s van dat jaar.

Jerom Fischer, een conceptueel montage-regisseur die zijn stijl te danken heeft aan zijn het regisseren van films voor festivals zoals Digital en Into the Woods. Recentelijk maakte hij voor Eyeforce zijn eerste commercials voor de Rijksoverheid en Shimano.

Damien Hope, nu 1st AD voor Paul Geusenbroek. Hij debuteerde vorig jaar met zijn commercial voor Brandt & Levie en staat op de nieuwe website van Eyeforce omschreven als ‘Emotive Storyteller’. Hij leunt vooral op beeld en sfeer om dat verhaal te vertellen.

Ook voegt Eyeforce een regisseur toe met een achtergrond in CGI: Marcel Kaper. Hij creëerde onder andere voor Tomorrowland complete CGI werelden. Hij vervulde daarin vaak een driedubbelrol, waarin hij niet alleen de creative lead had maar ook regisseur en componist van de soundtrack was.

Mede-oprichter Bob van de Gronde zegt: 'We merken dat we met name goed gevonden worden als productiepartij wanneer het gaat om sport, adventure en lifestyle, terwijl onze ambitie verder gaat dan dat. Met dit team aan regisseurs denken we enerzijds een breder en gevarieerder aanbod te hebben voor onze bestaande klanten, en anderzijds breekt het nieuwe markten open die voorheen minder relevant voor ons waren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie