Etcetera haalt in één klap zes nieuwe medewerkers in huis. Hard nodig, volgens directeur Dick van der Lecq, want er is een hoop werk te doen. Mede door de komst van nieuwe klanten als Honig, De Telegraaf en LeasePlan.
De nieuwkomers zijn Robin Mak, Anne Verdaasdonk, Luuk Simonse, Leendert-Jan de Ronde, Marieke Scholte, en Marsha Lamers. Robin Mak deed productie-ervaring op bij o.a. Brand New Telly en Chuck studios. Onlangs begon ze als content producer bij Etcetera-label Daybreak op accounts als De Telegraaf en John West.
Anne Verdaasdonk deed ervaring op bij Vodafone en is na een korte omzwerving bij Alda events neergestreken bij Etcetera als digital producer. Luuk Simonse en Leendert-Jan de Ronde (Luuk & Leen) zijn de nieuwe junior creatieven van de groep. Ze maakten onlangs de overstap vanYoungworks.
Marieke Scholten is begonnen als Strategic Insights Manager en komt van de Omnicom Media Group. Marsha Lamers volgt als designer een Hyper Island traineeship bij Daybreak.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!